3GA - Logo

Portfolio 2012 / identyfikacja wizualna, branding, corporate id, księga identyfikacji wizualnej, karty znaku, brandbook

Wybierz nasze prace w jednej z poniższych kategorii:

identyfikacja wizualna | Carmen

Dla naszego klienta, firmy Carmen, dystrybutora mebli łazienkowych, płytek ceramicznych, kamieni naturalnych i armatury oraz sanitariatów, przygotowaliśmy totalny brand refresh wraz z identyfikacją wizualną i strategią marketingową.

Naszą pracę rozpoczęsliśmy od koncepcji, jak pokazać filozofię firmy, jaka jest ta filozofia, na jakie pytania odpowiada, co reprezentuje nazwa, jak firma jest postrzegana, a jak by chciała być postrzegana.

Te i inne pytania pozwoliły nam na wykreowanie wizerunku, do którego dążyć będzie firma Carmen.

Naszą koncepcją jest nadal Carmen jako persona, lecz nie ciemno włosa hiszpanka o gorącym temperamencie. Odeszliśmy zupełnie od tego wizerunku. Był zbyt oczywisty, bez interygi i kontrastów.

Carmen to teraz zwiewność, świeżość, zimny zefir, chłodna woda, półprzezroczysty tiul, tym teraz jest Carmen, lekkością i prostotą.

To przezroczyste formy, białe i obłe elementy oraz pełnia różnych kolorów na przezroczystej tafli szkła.

Najlepiej jeśli przytoczymy słowa dyrektora marketingu dla firmy Carmen, który tak ocenił naszą koncepcję wizerunku:

"I to jest to do czego dążymy, to co uważamy za świeżość i nowoczesność, tak chcemy by Carmen się prezentowała".

To chyba najlepsze słowa uznania za naszą pracę i wysiłek. Jeśli chodzi o samą koncepcję identyfikacji wizualnej, przygotowaliśmy wszystko od zera, wymazując całkowicie wizerunek, który utarty nie odpowiadał już firmie, a ta bała się rewolucji stawiając na ewolucję. Niestety w tym wypadku przewróciliśmy cały wizerunek do góry nogami i udało się!

Przygotowaliśmy nowoczesną typografię, wytłuszczoną, kanciastą, rozciągniętą w pionie. Symetryczność liter nadała porządku wizualnemu odbiorowi tekstu.

Teksty czarne i kolorowe zastąpiliśmy bielą na barwach i szarością na apli barwy białej. Dodało to elegancji i nowoczesności. Dobraliśmy także odpowiednie barwy, zimne, jaskrawe, delikatne i tony szarości.

Wybralismy spośród tysięcy fotografii produktowej taki styl, który idealnie według nas pasowałby do reszty koncepcji.

Zdjęcia nie muszą być wielokolorowe, w tym wypadku wybraliśmy czarno białe fotografie makro z przezroczystymi elementami, tak by tworzyły tylko skojarzenia, a nie prezentowały produkt z ceną jak robią to sklepy wielkopowierzchniowe w swych gazetkach reklamowych.

Dodatkiem do całości koncepcji jest półprzezroczysty, szary tiul tak bardzo kontrastujący z twardymi i kańciastymi bryłami oznakowań identyfikacyjnych.

Ten tiul to łącznik nowoczesności z elegancją, elementów graficznych z produktami, to koneksja ostrych kształtów z zaokrąglonymi momentami fotografowanych produktów.

Tiul posłużył nam również na tle barwnym, jako kontrapunkt do gładkich powierzchni, jako nowoczesny ornament sztuki ceramicznej.

Dzięki takiej koncepcji przedstawionej klientowi udało nam się odpowiedzieć na pytanie kim jest Carmen, zaznaczyliśmy to także w tekscie promocyjnym podczas demo nowej identyfikacji wizualnej Carmen poprzez angielsko języczne hasło Who is CARMEN?

Tak zaprezentowana koncepcja prezentowała również zmienione logo, w dość subtelny sposób. Font bowiem użyty w całej koncepcji jest fontem bazowym w logotypie firmy.

A jeśli już jesteśmy przy logotypie, logo czy znaku firmowym Caremen.

Ten zaprezentowaliśmy na końcu prezentacji, jako dopełnienie zmian, a także by pokazać jak bardzo łączy się on z całą ogólną koncepcją nowego wizerunku firmy.

Logo zmieniliśmy na liternictwo na małe, w tonacji lekkiej szarości z odpowiednim kerningiem.

Dopełnieniem logo został fragment tulipana, tak nie róży lecz tulipana. Powodów było kilka, pierwszy to jego aksamitna gładkość, gradientalne przejścia barwne, a także prosta, zharmonizowana i regularna budowa.

Do pełni kompozycji dodaliśmy stworzony przez nas brand claim w nowoczesnym stylu po przekątnej od sygnetu.

Całe logo jest jednobarwne, panoramiczne, lekkie, skromne, eleganckie i nowoczesne, będąc synonimem harmoni i równowagi, tak ważnej w biznesie.

Logo Carmen jak widać na zaprezentowanej karcie znaku, może wystąpić w wariancie kolorystycznym, wtedy będzie to ciemny burgund, zarówno na apli jak i w barwieniu logo.

Ponieważ firma posiada w swojej ofercie szereg różnych produktów i usług, postanowiliśmy to usystematyzować poprzez odseparowanie produktów od usług, a także wewnętrzne kategoryzacje.

Aby jak najprościej i najczytelniej uwidocznić ten podział dla klienta, przygotowaliśmy zestaw piktogramów, które poprzez obraz informowały o usługach i produktach.

Podzieliliśmy zestaw usług na cztery grupy, w których znalazły się transport, raty, wykonawstwo, projektowanie.

Produkty podzieliliśmy natomiast na grupy podłogi, drzwi, ceramika, armatura, chemia budowlana i tapety ścienne.

Tak usystematyzowany podział łatwo i jasno pozwalał na uplasowanie produktów i oznakowanie działów firmy, które były łatwo rozpoznawalne dla klientów wyszukiwujących konkretów.

O ile piktogramy mogą być stosowane samodzielnie, o tyle zdjęcia produktowe muszą zostać nimi oznakowane, dla łatwiejszego rozpoznawania. Przygotowaliśmy również fotografie produktowo-promocyjne dla każdego z działów.

W związku z jasnym podziałem działów produktowych, przygotowaliśmy zestawy wizytówek i oznakowania dla pracowników.

Pracownicy biurowi według naszej koncepcji posiadają wizytówki typowo biznesowe, natomiast pracownicy działów produktowych już oznakowane barwą przypisaną dla działu.

Zmianie uległo również biuro firmy Carmen. Wielkie przeszklone przestrzenie, oznakowane półprzezroczystą folią matową od środka, a na zewnątrz gładkim liternictwem, co sprawia wrażenie trójwymiaru.

Dopełnieniem identyfikacji wizualnej, jest oznakowanie salonów, a także kampania billboardowa. Oznakowanie siedziby/salonu, wykonane zostało zgodnie z przyjętymi zasadami estetyki oraz podziału produktowego i usługowego dla firmy Carmen.

Nasza koncepcja spotkała się z zadowoleniem i uznaniem.

Przygotowaliśmy także dla naszego klienta, kompletną kampanię marketingową uwzględniającą wszelkie dostępne, a dobrane media oraz kampanię wizerunkową i internetową mającą na celu zwiększenie świadomości marki wśród klientów i potencjalnych klientów.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmen

identyfikacja wizualna | Tembud-Bis Szut

Tembud-Bis Szut to nowy deweloper mieszkaniowy na terenie Szczecina.

Firma przez wiele lat była stricte budowlana, teraz poszerzyła swoją działalność o budownictwo mieszkaniowe i usługowe.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy kompletną identyfikację wizualną od strony projektowej jak i realizacyjnej. Zakres prac był naprawdę szeroki, a rozpoczęliśmy od aprojektowania nowego logo.

Nowy znak firmowy zbudowany jest z sygnetu, który stanowią trzy strzałki w trzech barwach, typografia z przestawionym członem nazwiska, tak by nie wydłużać niepotrzebnie kompozycji oraz podstawa gdzie zastosowaliśmy zapis branżowy.

W oparciu o styl logo przygotowaliśmy linię podstawowych materiałów komunikacji firmy, wizytówki, papier firmowy, papier fax, listownik.

Wszystkie materiały zostały zaprojektowane od zera, a zainspirowane barwami logo trójkolorowe paski na stałe wplasowały się we wszystkie materiały marketingowe firmy.

Dodaliśmy nowoczesną typografię firmową, a także sposób prezentowania fotografii firmowych.

W ramach naszej pracy wykreowaliśmy również brandclaim firmy, który w jasny sposób prezentuje filozofię firmy, Doświadczenie i Zaufanie. Tutaj zastosowaliśmy tradycyjną typografię i charakterystyczne podkreślenie.

Nasza kreacja obejmowała również oznakowanie pojazdów firmowych, dużych dostawczych aut oraz pojazdów dla kierowników budów.

Pojazdy dostawcze zostały oznakowane w grafiki związane ze sprzedażą mieszkań, duża grafika wraz z napisem i logo. Drugie strony pojazdów zostały oznakowane w grafikę informującą o usługach budowlanych.

Tył pojazdów oznakowany został poprzez dodanie grafiki zadowolonej rodziny oraz informacji o sprzdaży mieszkań i danych teleadresowych.

Pojazdy dla kierowników oznakowane zostały w grafikę na tyle pojazdu, tą samą co samochody dostawcze. Boki otrzymały logo firmy oraz brandclaim. Na masce zaaplikowaliśmy logo firmy. Nie zabrakło rzecz jasna charakterystycznych kolorowych pasków.

Jako, że nasz klient obecnie przeprowadza trzy nowe inwestycje budowlane, przygotowaliśmy kompletną identyfikację wizualną wraz z logo inwestycji, opracowaniem wizualizacji, sposobu prezentacji wizualizacji budynków na reklamach, kompletny outdoor.

Przygotowaliśmy również dla firmy Tembud-Bis Szut stronę internetową z panelem administracyjnym, obsługą marketingową oraz pozycjonowanie strony www.

Kompleksowe działania SEO (ang. Search Engine Optimization) zapewniły także promocję w internecie. Do tego dołączyliśmy aktywne promowanie i kampanię wizerunkową na faebook.

Dla inwestycji budowlanych naszego klienta Tembud-Bis Szut przygotowaliśmy także dedykowane strony internetowe z panelem administracyjnym.

Strony internetowe inwestycji zaopatrzone zostały w wygodny i innowacyjny system rzutów mieszkań i kart mieszkań.

Dodatkowo przygotowaliśmy kampanie reklamowe w tym kampania Google Adwords jako kampania SEM (ang. Search Engine Marketing). Kampanię prowadzimy, optymalizujemy i tworzymy strony przechwytujące typu Landing Page.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy także materiały drukowane. Były to katalogi firmowe, katalogi inwestycyjne, foldery reklamowe, ulotki reklamowe, bannery reklamowe.

Materiały drukowane przygotowane zostały na wysokiej jakości papierze o wysokiej gramaturze, uszlachetnione dodatkowo lakierem UV, lakierem matowym.

W ramach kampanii promocyjnej przygotowaliśmy kampanię billboardową, w ramach działań z reklamą wielkoformatową.

Zestaw zachęcających do kontakty billboardów, reklam inwestycji budowlanych i sprzedaży mieszkań ozdobiły ulice Szczecina.

Akcji billboardowych przeprowadziliśmy kilka, w trakcie trwania wiosny, przed i po targach nieruchomości, przy realizacji inwestycji budowlanej.

Za każdym razem nasze projekty reprezentaowały firmę Tembud-Bis Szut jako profesjonalnego partnera, rzetelnego wykonawcę i atrakcyjnego dewelopera nieruchomości.

Jak juz jesteśmy przy targach nieruchomości, to również przygotowywalismy stoisko targowe dla naszego klienta. Oznakowane w wielkich wizualizacjach inwestycji budowlanych, a także elementach brandingowych.

Również przygotowaliśmy z okazji targów regionalnych gogantyczny ekran prezentacyjny, umieszczony nad stoiskiem targowym, na którym wyświetlana była prezentacja inwestycji mieszkaniowych i firmy.

Dzieki zastosowaniu ekranu, prezentacja widoczna była z drugiego końca hali targowej.

Wśród elementów marketingowych przygotowanych dla firmy Tembud-Bis Szut były jeszcze między innymi teczki reklamowe, bannery informujące o typach mieszkań, bannery promocji sprzedaży, reklama graficzna w internecie, bannery reklamowe w internecie.

Jedną z ciekawszych realizacji jest także identyfikacja wizualna biura sprzedaży mieszkań, usytuowanego na jednej z inwestycji dewelopera.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna tembudbispatern divideridentyfikacja wizualna carmenpatern divideridentyfikacja wizualna tembudbis

identyfikacja wizualna | Cellco

Dla naszego klienta, firmy z branży światłowodowej Cellco przygotowaliśmy kompletną identyfikację wizualną.

Rozpoczęliśmy od zaprojektowania charakterystycznych elementów graficznych dla materiałów firmy. Nowoczesne fale symbolizują nowoczecną łączność śwatłowodową.

Dodaliśmy elementy szarości, które wraz z czerwienią logo oraz szarym kontrapunktem sygnetu świetnie komponowały się w każdych projektach.

Przygotowaliśmy podstawowe elementy systemu tożsamości wizualnej w postaci papieru firmowego, teczki firmowej w odcieniu jasnym i negatywie, a także szereg innych materiałów pomocniczych podstawowej komunikacji firmy jak wizytówki osobowe, notatniki firmowe.

Dla firmy Cellco przygotowaliśmy również szereg fotografii produktowej i jej obróbki do celów kart produktowych. Karty produktowe również wyszły spod rąk naszych grafików i specjalistów DTP.

W ramach współpracy z firmą Cellco opracowaliśmy również efektowną teczkę firmową, rozkładaną jak katalog firmowy i dostarczającą informacji o firmie, jej wartościach i filozofii działania, a także informującej o ofercie produktowo isługowej.

Nie obyło się bez projektów gadżetów reklamowych promujących firmę podczas imprez targowych krajowych i zagranicznych.

Przygotowalismy na tą okazję badge firmowy w barwie czerwonej z sygnetem firmy, firmowe spinki z sygnetem firmy do koszul garniturowych, a także parasol firmowy w dwóch kolorach czarnym i ciemno czerwonym.

Dla pracowników firmy przygotowaliśmy odzież firmową w postaci firmowych koszulek typu polo, w barwie białej z wysokiej jakości haftem logo.

Przygotowaliśmy również koszulki typu polo w kolorze czarnym z wysokiej jakości haftem logo na potrzeby gadgetów reklamowych, służących na targach krajowych i zagranicznych jako podstawowe narzędzie promocji wirusowej.

W temacie kart produktowych przygotowaliśmy od zera, unikalne eleganckie karty produktów.

Były to formatu A4 dwustronne karty z informacjami technicznymi, fotografiami uzycia, tabelarycznymi specyfikacjami i danymi teleadresowymi na odwrocie.

Frontalny projekt zakładał czystą formę zawierającą dużą fotografię produktu, a także branding firmy z marką i nazwą urządzenia.

W celu pozytywnego odbioru firmy w internecie rozpoczęliśmy podstawowe działania z zakresu identyfikacji firmy w internecie.

Przygotowaliśmy szablon wiadomości email dla każdego pracownika z jego danymi personalnymi, brandem firmowym, a także szablonem dołączania dokumentów PDF będących instrukacjami działania urządzeń, specyfikacją techniczną urządzeń lub ofertą czy wyceną produkcyjną.

Na potrzeby działań emailowych opracowaliśmy także kanał dystrybucji informacji handlowych i informacji o promocjach i nowościach w ofercie firmy. Był to szablon newslettera firmowego, zwanego także szablon mailingu.

Dla naszego klienta, firmy Cellco, przygotowaliśmy również grafikę schematyczną, prezentującą zasadę działania architektury sieci światłowodowej typu FTTH PON.

Nowoczesna illustracyjna forma, przejrzyste schematyczne ujęcia urządzeń w łatwy i przystępny sposób prezentuje zalety rozwiązania oraz rodzaj stosowanych urządzeń w architekturze światłowodowej.

W naszej gestii leżał również firmowy projekt opakowania na urządzenia światłowodowe. Estetyczna i surowa forma projektu graficznego świetnie wpasowuje się w styl identyfikacji wizualnej firmy Cellco.

Delikatne zarysy końcówek kabli światłowodowych w barwach firmy stanowią element diagramu sposobu podłączania złączy.

Kompleksowe rozwiązania dla firmy Cellco z pewnością stanowią efektywne narzędzia i materiały marketingowe.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellcopatern divideridentyfikacja wizualna cellco

identyfikacja wizualna | iPartner

Dla doradcy telekomunikacyjnego iPartner przeprowadziliśmy kompleksową usługę rebrandingu i odświeżenia wizerunku firmy.

Prace rozpoczęliśmy od projektu nowego logo firmy z zachowaniem wartości jakie dotychczas prezentowało.

Delikatne lecz zdecydowalne barwy czerwieni i przydymionego błękitu stanowią świetną bazę formy graficznej. Krój znaku firmwoego, obły, nowoczesny, delikatny i technologiczny dzięki liternictwu oraz pierścieniowi saturna.

Dobraliśmy dwa typy rozbarwienia. Pierwszy to jednolite i solidne wypełnienie kolorystyczne, drugi wariant stworzony na potrzeby intenetu to wypełnienie gradientem wieloodcieniowym. Oczywiście przygotowalismy również rozbarwienia, a także metodę ich kreowania.

W elementach księgi identyfikacji wizualnej przygotowaliśmy również sposób publikowania logo, pole chronione, a także zasadę umieszczania w publikacjach drukowanych.

Przygotowaliśmy kilka elementów z zakresu akcydensów, podstawowej formy komunikacji firmy. Były to papier firmowy, papier fax, papier do umów, a także typografia firmowa wraz z szablonem nagłówków i sposobu stosowania liternictwa.

W ramach materiałów promocyjnych i unikalnych form reklamy przygotowaliśmy voucher promocyjny umozliwiający dostęp do internetu wifi. Voucher jest najprostszą formą reklamy i promocji usług oferowanych przez firmę iPartner.

Voucher iphostspot, bo taka nazwa została wybrana do tej karty jest dwustronnym blankietem plastikowym, podobnym do kart kredytowych z miejscami na warstwę zdrapki gdzie ukryte są kody dostępu.

Dodatkowym elementem promocyjnym stała sie ulotka w formacie A4 składana na trzy części do DL. Dwustronna ulotka reklamowa zawierała zestaw informacji o usługach, misji i celu firmy i jej unikalnych wartościach.

Dla naszego klienta, firmy iPartner przygotowaliśmy również marketingowe hasło typu brandclaim. Zmieniając filozofię firmy z dostawcy internetu na Doradcę Telekomunikacyjnego.

Wśród kreacji dla firmy iPartner przygotowaliśmy również oznakowanie pojazdów firmowych i pojazdów dyrektorów, a także prezentację reklamową w postaci spotu reklamowego, kilku sekundowego.

Przygotowany przez nas Film reklamowy zbudowany był na podstawie kilku szybkich animacji prezentujących możliwości firmy, a także zakres kompetencji firmy.

Nowa identyfikacja sprawiła, iż nasz klient stał się innym przedsiębiorstwem z zupełnie innym obliczem.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna ipartnerpatern divideridentyfikacja wizualna ipartnerpatern divideridentyfikacja wizualna ipartnerpatern divideridentyfikacja wizualna ipartnerpatern divideridentyfikacja wizualna ipartner

identyfikacja wizualna | KORENTO marketing agency

KORENTO, to jedna z najciekawszych agencji marketingowych w Londynie, Wielkiej Brytanii.

Bardzo cieszyliśmy się na myśl, że możemy przygotować projekty identyfikacji wizualnej dla tej firmy.

Prace rozpoczęliśmy od przygotowania indeywidualnej, specjalnie zaprojektowanej dla firmy KORENTO typografii. Krój liter jaki został zaakceptowany jest zupełnie indywidualnym fontem stworzonym na potrzeby tej kreacji.

Dobraliśmy oczywiście odpowiedni dla nazwy sygnet, który umieściliśmy wewnątrz litery O. To sprawiło iż kompozycja jest niezwykle zrównoważona i prosta.

Oprócz logo przygotowaliśmy szereg akcydensów i projekt strony internetowej z panelem administracyjnym. Bardzo cieszymy się, że zostaliśmy wybrani spośród wielu firm do prac nad świeżą i nowoczesną identyfikacją wizualną firmy KORENTO.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna korento marketing agency

identyfikacja wizualna | Mavero

Dla firmy Mavero, dystrybutora akcesoriów dla maluchów przygotowaliśmy szereg prac projektowych i programistycznych.

Przygotowaliśmy dla naszego klienta nowoczesne logo z ciekawym liternictwem oraz interesującym i zabawnym sygnetem w postaci buźki dziecięcej z różowiutkim uśmiechem.

Barwy zostały dobrane aby pasowały do produktów dla chłopców i dziewczynek. Róż i fiolet przechodzący z granatu. Dobrana kolorystyka została dokładnie określona w systemach cmyk, rgb i systemie szesnastkowym.

Przy projektowaniu logo staraliśmy się utrzymać wesołą i niezwykle prostą formę, tak by znak firmowy nie posiadał miliona ornamentów lub skomplikowanych floresów. Zastosowaliśmy prostą typografię, łagodną i obłą, delikatną i widoczną.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy również ulotkę reklamową, która w prosty sposób prezentuje flagowy produkt oferowany przez Mavero. Jest nim nosifełko biodrowe markowane jako Hipseat, notabene tą kreację również my przygotowaliśmy.

Ulotka w odcieniach zielieni, z niewielką ilością zdjęć produktu oraz instrukcją użytkowania i atutach produktu stanowła podstawowe narzędzie marketingowe.

W ramach działań internetowych i promocji w internecie, zaprojektowaliśmy szablon aukcji allegro, uniwersalny tak by w łatwy sposób można było wstawiać produkty oraz opis wystawianego na aukcji przedmiotu.

Nowoczesny i skutecznie sprzedający projekt aukcji allegro >przykuwa uwagę i zachęca do zakupu jednego z oferowanych przez firmę produktu. Szablon aukcji allegro został zaimplementowany oczywiscie do sklepu internetowego, który firma również u nas zamówiła.

Wspomniany sklep internetowy przygotowaliśmy w oparciu o aturoskie oprogramowanie ecommerce. Nowoczesny sklep intenetowy wzbogaciliśmy o najnowsze moduły wspomagające efektywność sprzedaży.

Dodaliśmy integrację z allegro, stąd szablon aukcji zaimplementowany do sklepu, kóty mógł w każdej chwili zostać łatwo wyedytowany poprzez edytor WYSIWYG.

Sklep otrzymał także płatności online, łatwą do zarządzania galerię fotografii, zarządzanie metatagami mające wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego.

Sklep internetowy został zaopatrzony również w moduł logowania i rejesrowania, a także newslettera i mailingu promocyjnego.

Dodaliśmy również moduły promocji, rabatów i wyprzedaży, zarządzania stronami statycznymi przez wygodny edytor WYSIWYG, a także system zamówień i transportu, fakturowania i zarządzania sprzedażą, operatorów sklepu, cech i kategorii produktu.

Dla potrzeb prjektu przygotowaliśmy stronę landing page, czyli stronę przechwytującą, która w jasny sposób zachęcała odwiedzających do zakupu produktu lub przynajmniej dogłębnego zapoznania się z jego walorami, by zachęcić do podjęcia decyzji o zakupie produktu.

Cała identyfikacja wizualna została przygotowana z wyczuciem estetyki jakie potrzebne jest przy projektach kierowanych dla mama, rodziców i dzieci.

Delikatne, przyjazne, wesołe i pełne kolorów formy graficzne z pewnością charakteryzują sklep internetowy jako platformę sprzedaży produktów dla maluszków.

Zapoznaj się również z innymi kreacjami wykonanymi dla naszego klienta Mavero.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna maveropatern divideridentyfikacja wizualna maveropatern divideridentyfikacja wizualna maveropatern divideridentyfikacja wizualna maveropatern divideridentyfikacja wizualna maveropatern divideridentyfikacja wizualna maveropatern divideridentyfikacja wizualna mavero

identyfikacja wizualna | Sopoltrad Translation & DTP - Traduction & PAO

Sopoltrad do firma zajmująca się tłumaczeniami językowaymi, a także składem tekstu w ramach DTP (ang. Destkop Publishing).

Dla naszego klienta przygotowaliśmy kompletną identyfikację wizualną, poczynając od logo.

Zaprojektowaliśmy piękny znak firmowy. Nowoczesne liternictwo, sygnet tworzący jedną z liter o. Czerń i czerwień świtnie komponujące się tworzą ciekawą formę firmową.

Pod logo firmowym umieściliśmy brand podpis, informujący w dwóch językach, angielskim i francuskim o działalności firmy.

Firma otrzymała wewnątrz księgi identyfikacji wizualnej, kartę znaku opisującą budowę logo, użyte fonty, a takze odległości w poprawnej buduowie i rozbarwienia.

W ramach naszej pracy przygotowaliśmy również projekt strony www, a także realizację strony www i implementację panelu administracyjnego w postaci systemu cms.

Prezentowany projekt nie jest tym wybranym, przygotowaliśmy 3 wersje do wyboru dla klienta, nam przypadła do gustu właśnie ta, klient wybrał projekt bez zdjęć postaci.

Nasz projekt zawierał innowacyjne bannery w JQuery, wygodną nawigację, bannery ze sliderem klientów firmy, a także stopkę i właściwy kontent.

Zakładki w formie menu świetnie współgrały z branżą firmy zajmującej się bądź co bądź pracą tektową.

Wszsytko w formie papierów, dokumentów wystajacych kartek. Zastosowaliśmy nietypową typografię i listy, a także boks z ciekawostkami w tematach DTP i tłumaczeń.

Przygotowaliśmy dla naszego klienta również podstawową formę komunikacji w postaci papieru firmowego, papieru fax, wizytówek i szablonów dokumenów.

Zaprojektowane materiały również wyprodukowaliśmy. Wysokiej jakości wydruk ucieszył naszego klienta i świetnie prezentował firmę i jej wartości.

Zapoznaj się z fragmentem księgi identyfikacji wizualnej firmy Sopoltrad tutaj: identyfikacja wizualna

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna sopoltrad Translation & DTP - Traduction & PAOpatern divideridentyfikacja wizualna sopoltrad Translation & DTP - Traduction & PAOpatern divideridentyfikacja wizualna sopoltrad Translation & DTP - Traduction & PAOpatern divideridentyfikacja wizualna sopoltrad Translation & DTP - Traduction & PAOpatern divideridentyfikacja wizualna sopoltrad Translation & DTP - Traduction & PAO

identyfikacja wizualna | Mactel Przyszłość Twojej Sieci

Firma Mactel to firma zajmująca się technologiami światłowodowymi.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy olbrzymi zakres prac związanych z identyfikacją wizualną firm. Prace te przygotowywane były na przekroju kilku lat, a także modyfikowane wraz z upływem czasu i zmianami w firmie, a także trendach designerskich.

Firma Mactel, zawsze chciała by wszystkie materiały marketingowe były zawsze na topie i wyróżniały się jakością wśród konkurencji.

Współpraca z firmą rozpoczęła się od przygotowania nowego logo firmy, będącego podwalinami identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

Nowoczesne, delikatne, kojarzące się z branżą IT logo składa się z sygnetu firmy, symbolizującego wzrost w ochronnym okręgu. To zaś jest świetnym pomysłem w myśl feng-shui, a takie także bierzemy pod uwagę.

Dobraliśmy dedykowane dla typografii liternictwo, stanowiące nazwę firmy zapisaną w obłościach i nowoczesnych kształtach.

Całość zamknęliśmy w barwie czerwonej, będącej później przewodnim kolorem w materiałach komunikacji podstawowej firmy Mactel.

Ponieważ firma zamówiła kompletną identyfikację wizualną, przygotowaliśmy materiały komunikacji marki w postaci wizytówek, papieru firmowego, papieru fax, a także szablonów dokumentów firmowych wraz z typografią firmową, krojem i układem w dokumentacj firmowych.

Wraz z projektem logo przygotowaliśmy specjalnie dla firmy Mactel hasło przewodnie w formie brandclaim. Dopisek pismem odręcznym Przyszłość Twojej Sieci idealnie dopełnia wartości i filozofię reprezentowaną przez firmę.

Opracowaliśmy również kolejne inkarnacje stron internetowych, kolejne ponieważ przygotowaliśmy ich sporo, średnio odświeżając projekty graficzne stron www oraz systemy cms dla stron www każdego roku, dbając by wszelkie trendy designu, zmieniające się zasady webusability oraz wymagania klientów zaspakajane były w jak najwyższym stopniu.

Prezentujemy w naszym portfolio jedną ze świeższych wersję strony internetowej, delikatnej, czystej, technicznej, przejrzystej i przyjaznej dla użytkowników.

Nowoczesne menu tekstowe, wspomagające pozycjonowanie strony www i ułatwiające indeksowanie strony www w google, a także szereg pięknych grafik i diagramów uatrakcyjniają firmową stronę www.

Jaka powinna być firmowa strona www dla firmy telekomunikacyjnej? Przede wszystkim w łatwy sposób powinna dostarczyć informacji w temacie produktów, szeregu asortymentu, a także usług firmy.

Jasno podzielone, skategoryzowane linie produktowe umieściliśmy na stronie głównej. Te pozwalają w łatwy sposób dostać się jednym kliknięciem do poszukiwanej kategorii.

Odpowiednio oznaczone meta tagi strony, system nagłówków i indexów strony www, a także efektowne miejsce na informacje z cyklu życia firmy w postaci bannera reklamowego, wykorzystywanego między innymi do promocji targów, zaproszeń targowych i podziękowań za wizytę stoisk targowych.

Na potrzeby firmy przygotowaliśmy schemat i ikonografię trzech mediów dostarczanych przez firmę w ramach usług światłowodowych, ikona telewizji iptv, telefonii voip (ang. Voice over IP), oraz internetu szerokopasmowego.

Kolorowe i delikatne ikony w ciekawym ujęciu towarzyszyły wszystkim materiałom marketingowym firmy.

Komplet materiałów marketingowych przeznaczonych dla internetu dopełniły szabony wiadomości email, newsletter firmowy, a także szablony aukcji allegro. Te miały posłużyć do stymulowania sprzedaży detalicznej w internecie.

Przygotowaliśmy również prezentacje firmowe i prezentacje multimedialne. Te, przygotowane z okazji konferencji, na których firma uczestniczyła, a także z okazji targów międzynarodowych stanowiły nieodzowny element strategii sprzedaży.

Przygotowanie prezentacji multimedialnych nie zamykało się jedynie w przygotowaniu szablonu graficznego, czy dobraniu kolorów. Przygotowaliśmy szereg prezentacji firmowych od A do Z.

Szczegółowo dobieraliśmy tematykę prezentacji, opracowaliśmy jej treści merytoryczne we współpracy z inżynierami firmy Mactel, a także opracowaliśmy fotografie produktów, diagramy technologiczne i dane szczegółowe.

Będąc przy fotografiach warto wspomnieć o czynnym udziale w przygotowaniu projektu produktu, który był flagowym produktem firmy.

Przygotowaliśmy szereg fotografii produktów firmy, a także siedziby firmy.

Opracowaliśmy i dostarczyliśmy także szereg gadżetów reklamowych niezbędnych przy promocji firmy na targach krajowych i zagranicznych, konferencjach czy sympozjach.

Dostarczyliśmy gustowne pendrive w skórzanych etui, smycze reklamowe z logo firmy i adresami internetowymi, długopisy firmowe, długopisy ze wskaźnikami laserowymi, czapki firmowe reklamowe, koszulki z logo i reklamą firmy.

Te podstawowe formy reklamy świetnie wspomagały promocję wizerunku firmy. Dodaliśmy do tego pojemne torby reklamowe oraz teczki firmowe tak by wszelkie materiały drukowane można było skrzętnie schować i z łatwością transportować.

Będąc przy teczkach firmowych i materiałach reklamowych drukowanych warto wspomnieć, iż przygotowaliśmy, zaprojektowaliśmy, złożyliśmy i wydrukowaliśmy wiele katalogów firmowych, folderów reklamowych i kart katalogowych dla firmy Mactel.

Począwszy od prostych form informacyjnych, poprzez wyszukane katalogi firmowe a na folderach tematycznych skoczywszy.

Za każdym razem projekt stawał się jeszcze ciekawszy i jeszcze efektywniej dostarczał informacji potencjalnym klientom czy inżynierom z zainteresowanych działów research & development.

Dla naszego klienta firmy Mactel, przygotowaliśmy także kilka stoisk targowych, stosowanych zależnie od rodzaju imprezy, w której firma brała udział.

Przygotowaliśmy projekt stoiska targowego zakładającego niewielkie powierzchnie, w których prezentowane były urządzenia produkowane przez firmę, oprogramowanie w postaci provisioning system, a także usługi budowy sieci światłowodowych w standardzie FTTH.

Na potrzeby naszego klienta przygotowaliśmy kilka wariantów ścianek targowych, systemów wystawienniczych, którymi były ścianki wystawiennicze Popup Display.

Wielkobarwne, nowoczesne, technologiczne i co najważniejsze reklamowe ścianki typu Popup uzupełnione w bannery rollup, zwane potocznie rollupami, stanowiły świetne stanowiska mobilne przygotowywane z okazji targów krajowych i zagraniczych.

Bannery rollup przygotowane zostały w wielu wariantach ze względu na szeroką współpracę z firmą optoCAD, Draka czy LastMile. Taka forma reklamy firmy opracowana przez nas stała się nieodzownym elementem każdego spotkania firmowego czy konferencji firmowej, na której firma reklamowała swoje produkty i usługi.

Zwieńczeniem identyfikacji wizualnej firmya mactel było oznakowanie pojazdów firmowych w charakterystyczne diagramy sieci światłowodowej, a także logo i dane teleadresowe.

Oznakowanie pojazdów przeznaczonych dla przedstawicieli handlowych z pewnością pozwoliło na szerszą rozpoznawalność marki i jej profesjonalny wizerunek, do którego dążyła przy naszej pomocy.

Ciekawymi projektami graficznymi na potrzeby corporate identity stanowiły kartki świąteczne, projekty życzeń świątecznych oraz plakaty promocyjne okazjonalne, których wykonaliśmy naprawdę sporo na potrzeby firmy Mactel.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactelpatern divideridentyfikacja wizualna mactel

identyfikacja wizualna | Recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylu

Dla światowej sławy firmy Recaro przygotowaliśmy szereg prac związanych z identyfikacją wizualną i brandingiem.

Prace rozpoczęliśmy od przygotowania solidnego, jak produkty oferowane przez firmę, hasła brandclaim.

Bezpieczeństwo w niemieckim stylu jest jednym z wielu propozycji podesłanych dla naszego klienta do wyboru i korekty.

Sam wydźwięk merytoryczny świetnie komponuje się z obszarem działań firmy w sensie produktowym, a także z rodowodem marki, słynącym z precyzji i dokładności.

Dobraliśmy finezyjne piśmiennictwo okraszone radością i stylem ręcznego podpisu, bardzo personalnego. Opracowaliśmy rozbarwienia firmowe o raz metodę prezentacji wraz z logo firmy Recaro.

Kolejnym zleceniem od firmy Recaro było przygotowanie projektu strony www. Nowoczesność przeplatająca się z tradycjonalizmem, to cechy jakie chcieliśmy przekazać w projekcie strony www.

Archaiczny charakter na podstronach informacyjnych, a na podstronach związanych z nowoczesnością zastosowaliśmy dynamikę, bezpieczeństwo i sukces.

Taka charakterystyka, zróżnicowana zależnie od odwiedzanej podstrony świetnie prezentowała markę Recaro.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy również projekt oznakowania pojazdów firmowych. Rozdzieliliśmy kreacje dla pojazdów z asortymentem profesjonalnym oraz dla pojazdów z asortymentem dla najmłodszych użytkowników produktów firmy Recaro.

Stabilne, silne i mocne logo Recaro i przenikające fale płomieni symbolizujące dynamikę marki świetnie wyglądają na białym pojeździe.

Brak oznakowań strony www i telefonów bocznych, te umieściliśmy z tyłu pojazdu w delikatny sposób. Boczna kompozycja jest wyśmienitą formą promocji wizerunku firmy.

Oznakowanie samochodów firmowych przygotowanych dla przedstawicieli handlowych zajmujących się sprzedażą produktów dla dzieci nawiązuje stricte do specyfiki produktów i ich odbiorców.

Uśmiechnięta i pełna wdzięku buzia dziewczynki identyfikuje przy pierwszym spojrzeniu dla kogo przeznaczony jest produkt, oczywiście bezpośrednio, pośrednio wymagana jest osoba chcąca dbać o bezpieczeństwo swojej pociechy.

Sugestię bezpieczeństwa uzyskaliśmy poprzez dodanie gamy produktów bezpieczeństwa. Foteliki dziecięce wpasowane w całą kompozycję nie powodują przeciążenia projektu.

Dodaliśmy mniejsze logo niż w przypadku oznakowania dla pojazdów z produktami wyścigowymi ale nawiązaliśmy do dynamicznego charakteru firmy poprzez cienkie fale.

Tak jak w przypadku oznakowania pojazdów profesjonalnych, przygotowaliśmy dane teleadresowe i adres strony www z tyłu pojazdu.

Kolejnym elementem przygotowanym w ramach opracowania materiałów identyfikacji wizualnej dla firmy Recaro były ulotki firmowe. Ulotki również opracowaliśmy w podziale na produkty profesjonalne oraz produkty dziecięce.

Wielobarwne ulotki reklamowe z artykułami dziecięcymi zachęcały do skorzystania z oferty firmy i prezentowały kluczowe dla rodziców cechy bezpieczeństwa produktów firmy Recaro.

Ulotka profesjonalna zawierała zestaw foteli sportowych i profesjonalnych biurowych.

Nowoczesne ujęcia produktów, ciekawe elementy graficzne stanowią ciekawą formę projektową z szkicami technicznymi w tle.

Atutem marketingowym jest sygnatura Michała Bębenka, znanego kierowcy rajdowego, który korzysta i poleca produkty firmy Recaro.

Jak na profesjonalną firmę przystało Recaro skorzystało z przygotowania i wydruku katalogu firmowego. Katalog promocyjny stanowił zbiór wszystkich produktów oferowanych przez firmę.

Skategoryzowanych w bardzo dokładny sposób, poukładanych i opisanych produktów umieściliśmy bez liku, dodając schematy, dane techniczne i co najważniejsze przy bezpieczeństwie, wyniki testów wypadkowych/zderzeniowych.

Katalog firmowy stał się nieodzownym materiałem marketingowym i narzędziem w pracy handlowców firmy.

Obszerna publikacja prezentująca ofertę firmy zawsze jest podstawowym materiałem promocji, który informuje klientów o zakresie usług, produktów i działań firmy.

Dla naszego klienta wykonaliśmy jeszcze szereg plakatów promujących produkty dziecięce oraz kampanię billboardową reklam wielkoformatowych.

Billboardy reklamowe prezentowały ofertę dla profesjonalistów oraz dla osób dbających o bezpieczeństwo swoich pociech.

Dynamiczna forma graficzna, świetlno-ogniste flary znane już z projektu oznakowania pojazdów stały się filarami prezentacji produktów i wartości firmy Recaro.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylupatern divideridentyfikacja wizualna recaro bezpieczeństwo w niemieckim stylu

identyfikacja wizualna | Bratek usługi cateringowe

Bratek to firma zajmująca się usługami cateringowymi oraz organizacją gastronomiczną imprez, konferencji czy spotkań biznesowych oraz imprez okolicznościowych.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy materiały komunikacji podstawowej takie jak, papier firmowy, menu podstawowowe, szablon menu okazjonalny, szablon menu świąteczny i oferówkę firmową.

Całość wykonanych prac komponowała się w komplet stylistyczny odpowiadający wartościom i filozofii firmy Bratek.

Oprócz charakterystycznego piśmiennictwa w ciekawej barwie, dodaliśmy elementy produktów i kompozytów gastronomicznych jako dodatki graficzne przy konkretnych materiałach.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna bratek usługi cateringowe

identyfikacja wizualna | LastMile network of the future

Firma LastMile na stałe zagościła w naszym portfolio i na stałe wpisała się w obsługę marketingową firm wykonywaną przez 3GA | agencja marketingowa.

Całościowy wizerunek firmy jest efektem naszej wieloletniej współpracy i pracy szeregu specjalistów od marketingu, projektów graficznych, webusability, programistów i przedstawicieli innych branż, którzy wchodzą w skład naszego zespołu.

Efekt naszej pracy to ścisła kooperacja z klientem, zagłębienie się w jego potrzeb i specyfiki branży. Tak pracujemy, tak tworzymy rzeczy unikalne.

Dla firmy LastMile przygotowaliśmy unikalne logo, zamknięte w owalu z rozszczepioną typografią stworzoną na potrzeby firmy. Dobraliśmy kolor czerwieni, niezwykle intesywnej.

Projekt logo firmy uzupełniliśmy brandclaim opisujący charakterystykę, misję i cel firmy w prostym haśle, Network Of The Future.

Pełna karta znaku przygotowana przez nas zawierała metodę budowy znaku firmowego wraz z zastosowanymi fontami, proporcjami i rozdzieleniem sygnetu od liternictwa.

Dodaliśmy do karty znaku firmowego metodę tworzenia barwy, rozbarwień w użytkowych systemach barw CMYK, RGB czy wartości heksadecymalne. Przygotowaliśmy również odpowiedniki Pantone®.

Identyfikacja wizualna przygotowana na potrzeby powstałego przedsiębiorstwa to szersza kreacja niż tylko papier firmowy, wizytówki, papier fax czy pozostałe akcydensy.

Praca przy identyfikacji wizualnej to tak naprawdę praca polegąca na materializacji wizji i filozofii przedsiębiorstwa w taki sposób, by klient docelowy i osoby postronne w jasny i prosty sposób odczytały misję i filozofię firmy, nie tworząc przy tym mylnych i błednych wrażeń czy odczuć.

Przygotowaliśmy jasną prezentację firmy, jej oferty i produktów czy usług. Wybraliśmy czerwień i jej rozbarwienia jako przewodnią barwę, która buduje wizerunek poprzez stosowanie jej w kluczowych elementach.

Zaprojektowaliśmy charakterystyczne elementy graficzne w postaci fal światłowodowych pełnych blasków i rozszczepień.

Dobraliśmy metodę prezentacji fotografii firmowych wraz z falami świetlnymi, tak by poprzez dodanie barw obcych, na przykład błekitu czy niebieskiej barwy nadal utrzymać charakterystyczną dla firmy tendencję do światła i fal.

Przygotowaliśmy także oznakowanie siedziby firmy stanowiące dodatkowe elementy jak plakietki firmowe szklane przymocowane na aluminiowych nitach z dwubarwnym oznakowaniem informacyjnym.

Tak, tak właśnie dbamy o szczegóły na każdym etapie projektu. Skupiamy się na detalach, materiałach najwyższej jakości i ich zastosowaniu.

Wybierając typografię firmową mieliśmy na uwadzę aspekty związane z czytelnością i technologicznym charakterze firmy LastMile. Wybraliśmy taki krój fontu, który pozwala na stosowanie go nawet w niewielkich rozmiarach i utrzymanie jego czytelności.

Typografia to nie tylko krój pisma, to także sposób jego stosowania. Zaprezentowaliśmy metodę prezentacji fontu i zapisów firmowych takich jak firmowy adres email, adres strony www.

Na potrzeby działań promocyjnych i akcji marketingowych opracowaliśmy prezentacje multimedialne stosowane na targach międzynarodowych czy konferencjach prasowych.

Prezentacje firmowe zostały przygotowane od strony merytorycznej jak i graficznej tworząc idealne narzędzie dla sprzedaży i promocji produktów firmy.

Ponieważ na potrzeby produktowe firmy LastMile przygotowaliśmy również logo produktu, karty znaku produktu, czy również sposób wizualizacji produktów księga identyfikacji wizualnej firmy rozrosła się do olbrzymich rozmiarów skupiając wewnątrz wszystkie niezbędne informacje na temat jej wizerunku i jego stosowania.

Opracowaliśmy, złożyliśmy i wydrukowaliśmy wiele kart produktowych, katalogów firmowych, folderów reklamowych na potrzeby wielu targów i konferencji.

Stworzyliśmy niebagatelne projekty na marketingowe potrzeby firmy.

Nie obyło się bez kilkudziesięciu bannerów rollup, które towarzyszyły wszystkim imprezom branżowym, w których firma uczestniczyła lub które firma organizowała.

Opracowaliśmy wiele fotografii mających na celu w jasny sposób komunikować nowoczesność sieci optycznych, a także wartości firmy. przygotowaliśmy metodę prezentacji produktów w folderach.

Do tego wszystkiego doszły tysiące wierszy prac copywriterskich, tak przygotowywaliśmy również wszystkie treści dla firmy LastMile.

Opracowaliśmy i dostarczyliśmy gadżety reklamowe niezbędne do promocji wirusowej firmy na targach czy konferencjach.

Gustowne, skórzane pendrivy z prezentacją firmową, długopisy ze wskaźnikami laserowymi w eleganckich etui, to tylko niektóre z narzędzi jakie miały wspomagać sprzedaż produktów i dostawę usług.

Przygotowywaliśmy zaproszenia na targi, podziękowania za odwiedziny na targach czy kartki świąteczne, wszystko gustowne i zgodne z założeniami identyfikacji wizualnej firmy LastMile.

Na naszych barkach spoczywała również praca związana z przygotowaniem systemu zarządzania urządzeniami optycznymi klienckimi.

Na potrzeby firmy opracowaliśmy provisioning system, pozwalający na zdalną kontrolę urządzeń optycznych oraz zarządzanie klientami użytkującymi urządzenie lub korzystającymi z usług firmy.

Zaprojektowaliśmy tutaj także GUI (ang. Graphic User Interface; wolne tłumaczenie interfejs graficzny użytkownika). Działania związane z tym systemem przeprowadziliśmy bezpośrednio w fabryce w Chinach, nadzorując czy system identyfikacji jest w pełni wykorzystany i zgodny z założeniami.

Z okazji targów i misji gospodarczych, a także konferencji branżowych dla firmy LastMile przygotowaliśmy szereg stoisk targowych.

Opracowaliśmy stoiska targowe z elementów predefiniowanych dla imprez halowych. Przygotowaliśmy kilka ścianek wystawienniczych typu Popup Display.

Uczestniczyliśmy we wszystkich wystawach targowych firmy, dostarczając materiały marketingowe, przygotowując i prowadząc prezentacje firmowe w ramach obsługi targowej i obsługi marketingowej.

Obsługa targowa, którą zaoferowaliśmy firmie LastMile polegała na administracyjnych działaniach związanych z wystawiennictwiem na targach międzynarodowych i krajowych, dostarczenie stoiska targowego, obsługa samych targów w postaci przeprowadzania prezentacji, dostarczania informacji potencjalnym klientom, przeprowadzania rozmów informacyjnych.

Do tego doszło dostarczenie wszelkich materiałów marketingowych, materiałów drukowanych i gadżetów reklamowych. Przygotowanie i opracowanie materiałów, druk i publikacja w internecie. Dostarczenie zaproszeń i oznakowanie trasy prowadzącej do stoiska targowego firmy.

Po przeprowadzonej imprezie targowej zamykaliśmy stosiko, które w całości lub w elementach przewoziliśmy do siedziby klienta lub na kolejną imprezę. Zamykaliśmy wszsytko od strony administracyjnej.

Przesyłaliśmy do zdobytych kontaktów podziękowania za odwiedziny i zaproszenia do współpracy.

Opracowaliśmy bazę danych kontaktowych, a także, co jest bardzo ważne, przeprowadzaliśmy ankietę i zestawialiśmy pytania zadawane przez klientów na potrzeby ulepszania materiałów informacyjnych i samego produktu czy jego prezentacji.

W ten sposób opracowując i utrzymując w systematyzacji identyfikację wizualną firmy zapewniliśmy właściwy rozwój przedsiębiorstwa poprzez wizerunek i marketing.

Reprezentując firmę na targach w Monachium, Kolonii, Berlinie, Francji czy też pracując nad jej identyfikacją wizualną w fabryce w Chinach, zapewniliśmy prawidłowe zastosowanie naszych założeń zmierzających do stworzenia profesjonalnego wizerunku firmy LastMile na rynku światowym.

Aby dopełnić wizerunek firmy, opracowaliśmy projekty i zrealizowaliśmy salę konferencyjną, sekretariat odpowiadający wymogom klientów i ergonomii pracy przedsiębiorstwa.

Przygotowaliśmy także ShowRoom, miejsce demonstracji urządzeń i oferty firmy wewnątrz jej siedziby.

Showroom prezentował uzycie urządzeń optycznych wewnątrz przestrzeni mieszkalnej, dość ekskluzywnie zaaranżowanej oraz prezentację "od kuchni" poprzez przedzielenie przestrzeni i zaprezentowanie działania siedziby operatora w kwestii funkcjonowania urządzenia.

Nowoczesny wystrój świetnie komponował się z nowoczesnymi urządzeniami. Showroom został zrealizowany w całości w szybkim tempie i w najwyższej jakości.

Zaprojektowane elementy składowe składając się w całość prezentowały pomieszczenie demonstracyjne najwyższej jakości. Robiło to wrażenie na klientach o czym niejednokrotnie się przekonaliśmy.

Przykład firmy LastMile jest przykładem jak pracujemy, jaki zakres prac polecamy i oferujemy. Prezentuje w namacalny sposób nasze kompetencje, metodologię postępowania i podejście do klienta.

Wybierając nasze usługi otrzymujesz najwyższej jakości produkt, realizację i trwałość.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the futurepatern divideridentyfikacja wizualna lastmile network of the future

identyfikacja wizualna | Eskapada restauracja pub

Eskapada to kolejna z firm branży gastronomicznej.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy kompletną identyfikację wizualną firmy. Identyfikacja wizualna składała się z projektu logo, ciekawy sygnet plus elegancka i nowoczesna typografia, a także z podstawowych materiałów komunikacji firmy w skład których weszły wizytówki, papier firmowy, szablon menu, karty biznesowe.

W ramach naszej pracy przygotowaliśmy również oznakowanie siedziby restauracji Eskapada na Starym Nowym Mieście.

Stylowe szyldy zawieszone po obu stronach lokalu, oznakowanie witryn w formie trójwymiarowej, dopełniły unikalny charakter restauracji.

W skład naszych projektów weszła także strona internetowa, w barwach kawy z nowoczesną typografią.

Ciekawostką było nowoczesne menu w formie wirtualnej książki, którą można było efektownie przeglądać poprzez przewijanie kartek.

Dla naszego klienta wykonaliśmy także szereg fotografii firmowej prezentującej wnętrze lokalu i jego atuty.

Restauracja funkcjonuje nieprzerwanie już od wielu lat także zapraszamy do pdwiedzin i podziwu naszego kunsztu pracy marketingowej.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna eskapada restauracja pubpatern divideridentyfikacja wizualna eskapada restauracja pubpatern divideridentyfikacja wizualna eskapada restauracja pubpatern divideridentyfikacja wizualna eskapada restauracja pub

identyfikacja wizualna | Capital Business Links

Capital Business Links to firma zajmująca się usługami księgowymi, planowaniem podatków i szerokopojętą finansjerą.

Capital Business Links jest londyńską firmą, a co za tym idzie posługuje się inną niż w kraju Polska specyfiką działań marketingowych.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy strategię marketingową wraz z zakresem działań marketingowych, które sukcesywnie przeprowadzamy od lat.

Działania nasze rozpoczęliśmy od zmiany wizerunku firmy na kojarzący się z potencjałem światowej mocy, profesjonalizmem i nowoczesnością.

Przygotowaliśmy w ramach naszych prac szereg działań i projektów, w skład których weszła identyfikacja wizualna, oznakowanie siedziby firmy, papier firmowy, wizytówki, compliment letter.

Nowoczesne i eleganckie logo w bardzo ciekawej barwie stanowi filar wszystkich materiałów marketingowych.

Przygotowaliśmy także charakterystyczne elementy graficzne dopasowane do charakterystyki działalności firmy, a także do filozofii jej działania i metodyki postępowania.

Elementy graficzne stanowiły błękitno granatowe fale i gradienty przeplatające się przy okazji materiałów komunikacji podstawowej firmy.

Przygotowana przez 3GA | agencja marketingowa identyfikacja wizualna stanowi kluczową rolę w rozwoju przedsiębiorstwa, a marketing internetowy i marketing wizerunkowy przeprowadzany przez nas daje niesamowite efekty sprzedaży i promocji firmy.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i bezpłatnej wyceny działań z zakresu identyfikacji wizualnej oraz marketingu internetowego również poza granicami kraju jak w Anglii, Skandynawii czy krajach Beneluxu.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna capital business linkspatern divideridentyfikacja wizualna capital business links

identyfikacja wizualna | LHMB life health money business

Life Health Money Business to firma zajmująca się branżą ubezpieczeniową na skalę krajową.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy pakiet prac projektowo marketingowych w skład których weszła przede wszystkim kompletna identyfikacja wizualna.

Prace rozpoczęliśmy od zaprojektowania niebanalnego logo. Efektem naszych twórczych godzin jest kreskowana sylwetka lwa symbolizująca siłę, stabilność i niepodważalny autorytet.

Komplet logo dopełnia klasyczne liternictwo LHMB będące filarami dla nóg lwa oraz podpis rozszerzony life health money business.

Cała kompozycja w barwach granatu została przedstawiona klientowi również jako negatyw, czyli jasno szary znak firmowy na granatowym tle gradientowym.

W ramach prac projektowych przygotowaliśmy także materiały komunikacji podstawowej takie jak papier firmowy, wizytówki, papier fax czy też typografię firmową wraz z szablonami dokumentów firmowych.

Pod ogień poszły także projekty teczki firmowej prezentującej fragmentarycznie logo z podpisem w negatywie na gradientowym, pięknym granatowo niebieskim tle.

Taka kompozycja okazała się być niezwykle elegancką formą teczki pozwalającej na zebranie niezbędnych dokumentów w całość.

Aby dostarczyć również materiały marketingowe i materiały promocyjne przygotowaliśmy dla naszego klienta projekty materiałów mobilnych takich jak bannery rollup.

Delikatna forma graficzna zgodna z identyfikacją wizualną firmy, rodzinne fotografie, pełne radości i bezpieczeństwa oraz poslkie dopiski do logo życie zdrowie pieniądze.

Rollupy świetnie prezentowały się na żywo, zwłaszcza dzięki charakterystycznej barwie gradientu. Widoczne były z daleka i jasno komunikowały przekaz informacyjny firmy i jej oferty.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna life health money businesspatern divideridentyfikacja wizualna life health money businesspatern divideridentyfikacja wizualna life health money businesspatern divideridentyfikacja wizualna life health money businesspatern divideridentyfikacja wizualna life health money business

identyfikacja wizualna | InteliHome solutions & systems

Firma InteliHome dostarcza systemy inteligentnych domów.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy podstawową formę identyfikacji wizualnej.

Zaprojektowaliśmy, w oparciu o sugestie i wytyczne naszego klienta, logo firmowe, a także barwy komunikacji firmy.

Dodaliśmy warianty rozbarwień firmowych oraz przygotowaliśmy podstawowe materiały komunikacji firmy takie jak papier firmowy, wizytówki, papier fax.

Nasze prace projektowe objeły przygotowanie strony www w wersji flash i html do wyboru użytkownika.

Klient otrzymał kompletne materiały do pracy od dokumentów word po wizytówki firmowe i w pełni funkcjonalne strony internetowe.

Przygotowaliśmy także kartę znaku firmowego opisującą w jasny i przystępny sposób jak produkować materiały marketingowe, a także jak stosować znak firmowy i jego elementy.

Sprawdź naszą ofertę

patern divideridentyfikacja wizualna intelihome systemy inteligentnego domupatern divideridentyfikacja wizualna intelihome systemy inteligentnego domupatern divideridentyfikacja wizualna intelihome systemy inteligentnego domupatern divideridentyfikacja wizualna intelihome systemy inteligentnego domu

Skontaktuj się z nami w sprawie oferty już dziś!

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.



Imię i Nazwisko:



Adres email:



Wiadomość:



Wypełnij teraz nasz brief online

Jak pracujemy na codzień? | Nasze kompetencje | Brief Online/PDF | Materiały Public Relations | Case Studies | Nasza Polityka jakości | Nasza Polityka prywatności | We are ready! | ECO We are Green! | Zdalna praca dla Mamy