3GA - Logo

Kampanie Google AdWords - kampanie linków sponsorowanych

obsługujemy kampanie linków sponsorowanych Google Adwords

  • Kampanie Google AdWords - kampanie linków sponsorowanych i działania SEM
  • Kampanie Google AdWords - kampanie linków sponsorowanych i działania SEM
  • Kampanie Google AdWords - kampanie linków sponsorowanych i działania SEM

Wykorzystaj reklamę kontekstową Google AdWords

Chcesz aby Twoja strona www była na pierwszym miejscu?

KAPANIA GOOGLE ADWORDS W ramach działać PPC (ang. Pay Per Click, tł. Płać Za Kliknięcia) zajmujemy się prowadzeniem kampanii Google AdWords.

Tworzymy, optymalizujemy, zarządzamy i weryfikujemy reklamy w systemie AdWords dla Twojej firmy. kampania Google Adwords czy reklama kontekstowa, to nic innego jak działania SEM (ang. Search Engine Marketing) czyli marketing wyszukiwarkowy.

Silna marka google pozwala na docieranie dokładnie do targetu firmy w bardzo niskim koszcie. Zastosowanie reklam PayPerClick (płatność tylko za kliknięcie w reklamę, a nie za wyświetlenie) pozwala na uzyskanie klienta w najtańszy sposób.

Wyświetlanie reklamy jest bezpłatne, płacimy tylko za kliknięcie co pozwala mierzyć efektywność reklamy oraz badać tendencje klientów i ich preferencje.

Możemy wyświetlac reklame na urzadzeniach mobilnych i innych portalach branzowych o wysokich statystykach odwiedzin.

Odpowiedni dobór słów kluczowych, precyzyjnie stworzony zestaw reklam i dobór wyświetlania w czasie jest niesamowicie efektywnym narzędziem promocji firmy w internecie.

Dodatkowo należy pamiętać, iż im lepsza reklama w systemie adwords tym mniej ona kosztuje i jest częściej premiowana w wyszukiwaniach.

Każda reklama o wysokim współczynniku efektywności może przenieść się z bocznego panelu wysukiwania zaraz pod wpisaną frazę do wyszukiwania.

Tak wysokiego miejsca nie można przegapić!

KAMPANIA GOOGLE ADWORS POZWALA: promować wizerunek firmy, pozwala także na promowanie produktów poprzez landing pages - specjalnie stworzone strony docelowe podstrony www i kierowanie na konkretne podstrony serwisu www, promowanie usług poprzez landing pages - specjalnie stworzone strony docelowe podstrony www, a także kierowanie na konkretne podstrony serwisu ww, promowanie serwisów internetowych poprzez landing pages - specjalnie stworzone strony docelowe podstrony www oraz kierowanie na konkretne podstrony serwisu www.

Przygotowujemy kampanie internetowe o charakterze wizerunkowym, produktowym, promocyjnym i sprzedażowym.

Każda z naszych koncepcji jest dobrana do potrzeb Twojej firmy, strony www i produktu lub usługi. Selekcjonujemy tylko efektywne narzędzia i wdrażamy kreacje do sieci Internet.

Dostarczając statystyki, badania i analizy umożliwamy mierzenie zasięgu kampanii, jej efektywność, a także zwiększenie jej efektywności poprzez korektę działań.Wszystkie nasze działania zmierzają ku Twojej satysfakcji i zwrotowi z inwestycji.

Inwestjąc środki finansowe w marketing internetowy Twojej firmy możesz spodziewać się ustalonych z nami wyników.

KAMPANIA GOOGLE ADWORDS TO:

  • • unikalne zestawy reklam kontekstowych
  • • zestawy słów kluczowych
  • • zestawy fraz kluczowych dla każdej z kampanii.

To także landing pages, czyli projekty stron, które pojawiać się bedą po kliknięciu w reklamę przez uzytkownika. Pozwolą one na badanie efektywnosci reklam.

Zawiera również katalogowanie landing pages, ktore wspomoga naturalne wyniki wyszukiwania oraz promowanie landing pages poprzez wpisy reklamowe w presell pages.

Zapewniamy tez codzienna optymalizację i dobór słów kluczowych i reklam, a także cykliczne zmiany projektów landing pages.

Każda z landing Pages bedzie posiadala odrebne statystyki pozwalające mierzyć efektywność reklam.

W przypadki kampanii Google AdWords budget kampanii określa sam klient i wpłaca na konto Google.

My zajmujemy się administracją konta, optymalizacją kampanii i tworzeniem każdego z jej elementów. Katalogowanie natomiast to cykliczne dodawanie wpisów w katalogach branżowych odpowiednich dla kraju.

WYBIERAJĄC OBSŁUGĘ KAMPANII ADWORDS OTRZYMUJESZ:

  • • natychmiastowy wzrost odwiedzin Twojej strony www
  • • pozyskanie nowych, potencjalnych klientów
  • • podwyższenie świadomości marki Twojej firmy i produktu
  • • płatności tylko za widoczne efekty
  • • globalny zasięg reklamy oraz lokalny wydźwięk
  • • szczegółowe comiesięczne raporty z efektów
  • • codzienną optymalizację reklam
  • • codzienny dobór i analizę słów i fraz kluczowych
  • • nadzorowanie nad budżetem kampanii AdWords
  • • wysoką efektywność kampanii AdWords
  • • projekty landing page do zamykania transakcji

EFEKTYWNOŚĆ KAMPANII GOOGLE ADWORDS Zapewniamy, że jest to wyjątkowo efektywny sposób pozyskiwania klientów w internecie. Charakteryzuje się wysoką skutecznością przy wyjątkowo niskich kosztach jednostkowych. Wykorzystując wyszukiwania użytkowników w Google docieramy do ogromnej ilości sprofilowanych klientów.

Wykorzystaj potęgę systemu reklamowego Google AdWords i pozwól znaleźć się Twoim klientom.

Reklama w wyszukiwarce jest najtańszą formą promocji online, a przy tym wyjątkowo skuteczną w dotarciu do klienta docelowego.

SŁOWA KLUCZOWE Aby rozpocząc reklamowenie Twojej strony www w systemie Google Adwords dobieramy wspólnie z Tobą słowa kluczowe i frazy kluczowe. Potrzebne to jest by określić na jakie zapytania użytkowników pojawić ma się reklama Twojej strony www.

Zbiór słów kluczowych pozwala na stworzenie terminów podobnych, które wspomogą wyświetlanie się reklam. Mnogość słów kluczowych zapewnia częstsze wyświetlanie się reklam

Słowa i frazy kluczowe o słabym wyniku wyświetleń są przez nas modyfikowane i zastępowane efektywniejszymi. Analizę i optymalizację jakości słów i fraz kluczowych przeprowadzamy codziennie.

REKLAMY KONTEKSTOWE Następnym krokiem jest przygotowanie zestawu reklam kontekstowych. przygotowujemy grupy reklam dla każdej z usług czy każdego z produktów.

Grupy reklam zawierają kilka reklam różnie przedstawiających produkty i usługi i w różny sposób zachęcające do skorzystania z oferty. Reklama powinna być przygotowana tak by zainteresować do kliknięcia, najczęściej stosuje się tutaj zasadę AIDA (Attention, Intrest, Desire, Action), która pozwala na osiągnięcie pożądanego efektu poprzez odpowiednią konstrukcję reklamy kontekstowej.

Duża ilość reklam pozwala w szybki sposób określić, która z nich jest najefektywniejsza i zmodyfikować pozostałe według najlepiej funkcjonującego wzoru. Analizę jakości i optymalizację reklam kontekstowych przeprowadzamy codziennie.

LANDING PAGES Najważniejszym krokiem w kampanii Google Adwords oprócz słów kluczowych jest przygotowanie efektywnie działających Landing Pages. Landing Page, jest angielskim odpowiednikiem frazy Strona docelowa. Jest to strona internetowa, do której prowadzi reklama kontekstowa. Musi ona zostać przygotowana według zasady AIDA (Attention, Intrest, Desire, Action), czyli Zwracać uwagę, Zainteresować, włączyć pożądanie produktów czy usług oraz zachęcić do podjęcia konkretnej akcji.

W przypadku strony docelowej (ang. Landing Page) powinniśmy nakłonić użytkownika do konkretnej akcji (ang. Call to Action) na przykład: zarejestrowania się w serwisie internetowym, dopisanie się do newslettera, zamówienie oferowanego produktu, wypełnienie formularza kontaktowego lub zachęcenie do telefonicznej rozmowy.

Taka strona docelowa umożliwia konwersję z użytkownika na klienta. Jej efektywność jest łatwo mierzalna. Stron Landing Page przygotowujemy tyle ile przygotowanych jest reklam. To pozwala na łatwe określenie efektywności duetu reklam-stron docelowych. Każda strona docelowa zostaje podłączona do narzędzia statystyk online co dodatkowo pozwala na ocenę wskaźnika odrzuceń i zoptymalizowania Landing Page.

Analizę i optymalizację Landing Pages przeprowadzamy codziennie.

LINKI SPONSOROWANE Stosując Google AdWords otrzymujemy linki sponsorowane, które są wyświetlane nad wynikiem wyszukiwań oraz bezpośrednio obok wyników wyszukiwań. Wyświetlają się na określone słowa kluczowe i frazy kluczowe wpisane przez użytkowników do wyszukiwarki.

Pozwala to na wyświetlanie reklamy tylko i wyłącznie osobom zainteresowanym daną tematyką, a więc potencjalnym klientom.

WYŚWIETLANIE REKLAM Kampania linków sponsorowanych umożliwia również wybór miejsc wyświetlania reklam kontekstowych. Możemy wybrać dokładnie portale informacyjne i internetowe, wyniki wyszukiwań organicznych, urządzenia mobilne. Oczywiście statystyki pokazują również dokładnie jakie portale wyświetlały Twoją reklamę, co pozwala na kolejną optymalizację miejsc wyświetlania reklam.

GEOLOKALIZACJA REKLAM Każdą reklamę kontekstową możesz wyświetlać dla dokładnie dobranej lokalizacji. Poprzez lokalizację należy rozumieć region użytkowników, którzy wpisali określone przez nas słowo kluczowe.Taka opcja pozwala na wyświetlenie reklam zagranicą, a także w konkretnym regionie Państwa, na przykład reklam w Niemczech ale tylko Meklemburgii, Wielkiej Brytanii ale tylko W Londynie, Polsce ale tylko w województwie Zachodniopomorskim.

REKLAMA GRAFICZNA Kampania Google Adwords umożliwia równiz ewyświetlanie reklam graficznych w portalach internetowych. Jest to kolejna możliwość na idealną prezentację Twojej ofety produktowej lub zaprezentowanie usług. Twoja strona internetowa może zostać zareklamowana poprzez atrakcyjny banner reklamowy i zachęcić do kliknięcia,a tym samym przejścia na stronę docelową.

Reklama taka jest jednak dłużej w statusie sprawdzania przez Google. Należy je zatem przygotowywać odpowiednio wcześniej, z zapasem terminowym.

PAMIETAJ! Nie płacisz za wyświetlenie się reklamy lecz za kliknięcie w nią. Jest to system PPC (ang. PayPerClick) czyli PłaćZaKliknięcie. Zapewnia to wysoką efektywność reklam i tańszą konwersje na klienta. Oczywiście aby zabezpieczyć interes reklam Google bada wyniki kliknięć by nie naliczać tych sztucznie klikniętych na przykład przez Twoją konkurencję.

Poprzez codzienną analizę i optymalizację całej kampanii umożliwiamy generowanie oszczędności środków finansowych i zwiększamy szanse na konwersję do klienta.

Co miesięczne raporty przygotowywane przez specjalistów od reklam kontekstowych Google Adwords przedstawią jak efektywnie działamy każdego miesiąca.

Zamów administratora serwisów www!

Zapytaj o admina

Skontaktuj się z nami w sprawie oferty już dziś!

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.



Imię i Nazwisko:



Adres email:



Wiadomość:



Wypełnij teraz nasz brief online

Jak pracujemy na codzień? | Nasze kompetencje | Brief Online/PDF | Materiały Public Relations | Case Studies | Nasza Polityka jakości | Nasza Polityka prywatności | We are ready! | ECO We are Green! | Zdalna praca dla Mamy